BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Islamic Clock

Wednesday, August 12, 2009

2nd Company (Sun Tong Seng Mold Tech Sdn.Bhd)


Salam,
Inilah dia rakan-rakan sekerja aku di Sun Tong Seng Mold Tech Sdn.Bhd Bandar Baru Bangi. Aku bermula berkerja kat sini pada tahun 2000.
Berdiri Dari Kanan : Aku, Frul, Krul, Ahmad,How,Chin Fui dan entah..?
Duduk Dari Kanan : Tg.Rozahan, Ah Seng dan Habibah.
Berita terkini, hanyan tinggal Chin Fui jerr...yang lain semua dah cabut lari...

Ooopppssss..! Ambik sekali lagi gambar, biar Ah Seng seorang jer duduk..,

Aku pun dah lupa aper kes entah masa ni. Macam kecoh jerrr...

Ni gengs yang kamcing.

Ini arrrh.., masa ni kenduri Kong Xi Fa Chai......

Mana pergi laa mamat sebelah kanan sekali ni. Aku pun tak ingat dah nama dia.
Hahahahaaa..dapat juga aku cabutan bertuah. Janji adaaaa...

Bergambar bersama bos besar. Mr.J.P Tan. Bukan yang kurus tu. Yang kurus tu Wak Farid.

Inilah gambar terakhir aku semasa kat STS ni. Lepas jer ni, aku berhijrah ke Proton.
Dapat baik punya. Lepas tu Pn.Habibah pula ikut jejak aku ke Proton.
Ribuan terima kasih kepada kawan-kawan semua. Lima tahun juga aku kerja kat sini. Kalau bukan Proton yang panggil, sinilah periuk nasi aku. Apa pun janji halal.Alhamdulillah. Banyak benda yang aku belajar kat sini. Sama juga macam tempat lama aku dulu. Design mold, cuma kat sini banyak pada barang-barang aoutomotif (kereta). Ermm yang 'best' dapat design barangan kereta dari USA,ITALI,JERMAN dan HOLLAND. Semoga bertemu kembali dengan rakan-rakan di atas.
(..Good Luck for all my freinds at STS..)

0 comments: