BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Islamic Clock

Sunday, August 9, 2009

Meranti FC 9-Side


Awal-awal lagi kita orang dah sampai. Perlawanan akan bermula pada jam 8:30am. Kita orang sampai padang pada jam 7:45am memandangkan pasukan kami yang akan bermain selepas dua perlawanan semua pemain datang awal. Tapi sayangnya penganjur pun tak buat apa-apa persiapan lagi..hahahahaaa...tulah semangat Meranti FC. Sebenarnya, Meranti FC ni, pertama kali menyertai mana-mana anjuran bola sepak. Sebelum ni, berlagak jer.., ni nak "test Power"..

Mamat ni..,! mamat nilah umpama jantung pisang dalam pasukan. Dialah perancang utama dalam pasukan Meranti FC..handsome gak kan.., "macam hampeh..!" ..anak dah tiga tu...! aku bukan nak kata apelah.., tapi kalau aku berjalan gan dia, ermm..., aku tak boleh cari makan..dah..boleh blah..!

heheheee..yang berdiri baju merah seluar hitam tulah aku. Abang yang baju putih seluar belanda tu, pengurus "Tetap" Meranti FC,. Agi Hidup Agi Gelaban..." Orang lain tidak dibenarkan sama-sekali menggangu gugat jawatan beliau. Siapa berani, cuba lah..! Good Luck..!

Eh..! yang ni, aku lagi..hahahhaaaaa...sajalah tukar 'position' sikit, dah lama tak buat macam tu.

Gambar ni, antara peserta-peserta yang mengikuti acara bola sepak, bola boling padang, bola hoki, bola tampar, bola baling dan macam-macam lagi jenis bola.

Ermm..., berbaloi jugakkan, dapatlah juga naib johan, dapat 'tropy' dengan duit Rm350.00, letih juga main masa ni, dari jam 8.30am sampai jam 7:30pm

Bergumbira..bergumbira.., tepuk tangan sama-sama.....lalalalalalaaaaaa

Yang ni anak siapa pun aku tak kenal. Harap-harap bapak dia tak marah kat aku. Heheheheeeee....janji aku 'happy'..apa pun terima kasih kat budak-budak ni, bagi sokongan padu kat bapak-bapak mereka..., Tapikan..! yang lawaknya, lawan kita orang tu, dari awal lagi asyik lambung duit jer dia orang. Memang rezeki mereka laaa kan.., "bola itu bulat, duit itu ringan, hahahahaha"

(Ok..habisss daaaaa...)

0 comments: