BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Islamic Clock

Tuesday, August 11, 2009

Sandakan Boys...,Edisi 1


Salam,
Inilah aku, budak Sandakan. Silalah menjamu gambar-gambar di bawah. Ini jer gambar yang ada pada aku sekarang. Yang lain semua kat kampung aku. Zaman sekolah aku, nantilah kalau aku balik kampung kaa..itu pun kalau ada. Manalah tau adik-adik aku dah bakar...,hahahaaaa...

Aku ajak awek Sandakan tu bergambar dengan aku. Tapi dia tak nak lah..Dia cakap aku ni macam muka pekerja kontraktor 'indon' jerr....tapi memang betul pun...! hahahahaaaa..

Tengok muka aku tu.., Wei...! yang baju putih laaah..! bukan sebelah tu.., sebelah tu, member baik aku masa sekolah. Sekarang ni tak baik daa...sebab aku pun dah tak jumpa dia lagi..Muka aku tu sama ker dengan pekerja kontraktor 'indon'..?

Kalau yang ni sama dengan Rosyam Nor kan..!

Yang ni member baik aku juga, Sampai sekarang. Dah ada 3 orang anak. Dia sekarang kerja kat Vokasional tempat aku belajar dulu. Bestkan..huhuhuu..aku jer melencong...

Ni dah takder cara lain daa ambik gambar. Depaan balai polis pula tu.

Tengok tu, hahahahaaa..mangkuk tol..! siap naik atas aku lak.., sekarang ni kalau ko naik..jangan harap..! badan ko lagi besar pada aku...Hampeh..!

Bandar Sandakan tepi laut...

Heyyy..., apalah budak-budak ni buat..,

Tiga orang sahabat.., Ishhh apa yang dia orang buat kat belakang tu..? Macam lain jer aku tengok....

Inilah tiga orang sahabat. Masa ni, kita orang masih belajar lagi kat Sekolah Menengah Vokasional Sandakan, dalam bidang Kimpalan dan Fabrikasi Logam.
Dari Kana ; Sri Sathes Kumar, Asmon dan aku.

Kita orang bergambar bersama pemain rugbi Sandakan. Secara kebetulan dia jogging kat sini..padan muka dia. Alaaa lagipun budak sekolah kita orang pun..,

Ermm..aku duk perhati peha dia tu, boleh ke dia lari badan macam tu..? peha dia tu pun besar pingang aku..hahahaaaaa..

Ini dah takde idea nak ambik gambar...,

Parti Bersatu Sabah. Haahahahahaaaa...semua bangsa adaaaaaaaaaaaaa..
Tapi, budak yang sebelah kiri tu, last sekali...Sri Sathes nama dia, aku nak cari budak ni, berita terbaru dia ada kat Ipoh. Sebab asalnya dia memang orang Ipoh, tapi study kat Sandakan. Mungkin masa tu Ipoh takde Vokasional kot..! huhuhuuu..jangan maraaaahh ...


(Dah habissssssss...! )

0 comments: