BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Islamic Clock

Sunday, August 9, 2009

Meranti FC RRI League Champions



Alhamdulillah..,! bercaya juga Meranti FC menjuarai Liga Sosial Sg.Buluh edisi ke-3 setelah buat pertama kalinya Meranti FC menyertai Liga tersebut. Inilah barisan-barisan pemain Meranti FC yang telah bertarung dengan semangat juang yang tinggi. Terima kasih kepada semua pemain kerana sanggup meluangkan masa dan berjauhan dengan keluarga maklumlah, setiap perlawan akan berlangsung pada setiap hari ahad pada jam 4pm bermula mac 2009 dan berakhir pada bulan julai 2009. Biasanya waktu sebegini akan diluangkan bersama-sama dengan keluarga.

Ermm.., aku lagi.., huhuhuhuuu...alaaa bagilah aku peluang..ambik gambar seorang-seorang...bukan senang nak jaga pasukan Meranti ni.., hahahahahahaaaaaa...."Tropy tu..hanya aku yang punyaa...! siapa...? aku yang punyaaaaaaaaaaaaaa....

Tengoklah dia orang ini, tak habis-habis...! macam Liga Perdana, kemaruk sangat laaa tu "Juara"...termasuk aku laaaaa...sorry..!

Eh..! ada lagi muka aku.., hahahaaaaaa...takper .., janji happy..Eddy dengan Johan tu, sakit perut ker..?

Mamat nilah, penjaring terbanyak dalam Liga dan seterusnya dalam Meranti FC. Mamat ni menjaring sebanyak 14 jaringan. Kalau nak ikut Liga Super ke, Liga Perdana ke, Liga EPL ke, lagi banyak..hahahahaaa...Kesian dia kan, baik jer dia kontrol ambik gambar. Bebudak Meranti je yang tahu kenapa dia ambik gambar dalam keadaan muka macam tu...hahahahahahahaha....!

Ni dia ketua Pasukan.Belakang dia tu, penganjur Liga Sosial ni, orang Singapura " i can speak english only.." hahaaaa..eh..! sorry yeeer mana ler tau dia buleh tengok 'blog' aku ni...huhuhuhuu..i'm so..so...soo...sorry..bro...!

Haa.., tengok tu, dia tak puas lagi pegang benda alah tu. Nak juga dia nagkat-angkat.

Waaaah...,,! mamat ni lagi best..! dia kalau tak datang ni, tak minum laa kita orang..mainlah sampai kerongkong keluar asap..! dahlah main bola pukul 4pm..Terima kasih Hamid..! ko memang layak pegang piala tu.., pegang jelah...! ambik...sorry...hahahahaaaa

Okk...! yang ini, ermmm...apa aku nak komen ni..oohh.., dia orang ni lah penyeri tepi padang dan pemberi semangat kat suami-suami mereka. Aku pun ucapkan jutaan terima kasih kat dia orang ni, dari awal perlawanan sampailah kita orang juara, ade je dia orang ni..bagus.., bagus.., bulan sepuluh 2009 ni edisi ke-4..datanglah lagi..lagi..dan lagi..."Kalu boleh, ajak sekali yang kat belakang tu...huhuhuh"..alaaa yang kat belakang tu....!

Laaa...ada lagi rupanya...heheheeee...kita orang bagi peluang ambik gambar ni..datanglah lagi yaaa....! Terima kasih 'Pian'...eh...! siapa pula 'Pian' tu..? huhuhuuuu...

Ahhhh..tengok mamat ni, serius kan dia ambik gambar..! tulah aku bagi tahu, hanya Meranti FC je tahu kenapa dia ambik gambar serius je.., walaupun muka lawak..

Amboi...! macam abang beradik je.., eeeeeeeee...! tak naklah aku..faham-faham je laaa.....

Brother ni, aku tak nak komen banyak-banyak. Tapi apa yang pasti dari dulu lagi dia ikut jer Meranti FC..'Very cool person' tapi kadang-kadang angin gak...!...hahaahaaa

Yang nie lagi "cool person" tak banyak mulut, cuba tengok betul-betul mulut dia, satu je kan, sopan-santun, baik budi pekerti..., apa lagi..alaaa tengok muka pun tau mamat ni..,




Tengok tu., anak dia nak tengok pun dia tak bagi. Apalah punya ayah ni. Eh..! betol ke anak ko tu ..? hari tu bagi tau aku ko bujang...hahahhaaaaa



Ni apa pula ni.., eh..bro..! tu bukan emas betol lah..! lagi mahu tengok macam tu..jakun ke apa ni...?..ni lah, kalau 'first time' jadi juara ni.., tu belum Liga Perdana tu, aku rasa kalau Liga Perdana, mahu dia ambik buat 'bantal peluk'...

Brother ni, dia ambik gambar macam ni, sebab 08-08-2009 ni dia nikah. Jadi dia nak tunjuk kat orang rumah dia laaa.."Selamat Pengantin Baru" kepada En.Rafi, semoga berbahagia ke akhir hayat..Aminnn...

Yang ni saja-saja laaa..., makan besar konon. Meraihkan kejuaraan. Tapi lepak je kat "Char Kuey Teow" tepi jalan Sri Meranti Bandar Sri Damansara. Boleh tahan juga tukang masak dia...huhuhuuu..tak..! maksud aku, dia pandai masak.., janganlah salah faham wahai kaum 'hawa' kepada pemain-pemain ni., heheheheeheeee kesian dia orang nanti tido depan dapur...hahahahahhaaaaaa...

Waaaaa...cuba tengok gambar ni betul-betul...! kamcing kan.., kan..., kalau yang ni, baru boleh panggil abang bradik...heheheheee..bukan macam yang tadi tu...hahahahahahaaaa.."kan abang Pian"...eh..! tersebutlah pula nama ko..Pian...hahahahhahaaa

(Ok..dah habis...! bersambung kat halaman "Dinner"..................)

0 comments: