BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Islamic Clock

Monday, August 10, 2009

Rejimen 505 Askar Wataniah '06-Jan 1997


Kenangan bersama pasukan Askar Wataniah Institut Kemahiran MARA Pekan, Pahang. Kedudukan aku berdiri barisan pertama dari depan, no.2 dari kiri. Kalau betullah..! Nak confirmkan akan aku besarkan kedudukan aku.


Aku dah besarkan dah.., aku rasa betullah aku yang ini, dah lama laa kan, tapi confirmlah, tengoklah hidung aku tu, samakan..! heheheheheheeee. Kalau salah bagi tahu akulah...!
Ok tak gambar ni..? heheheee..Ni bakal-bakal pegawai ni..tapi entah mana dah dia orang..

Gambar ni, aku menumpang je, sepatutnya awek-awek tu jer..sebab aku berdiri sebelah tepi tu.., haahahahaa...yang pentingnya hadiah tu bukan aku yang punya..dia orang yang punyaaaa......!
Aku suka gambar ni, ramai-ramai macam pahlawan Merdeka. Gambar ini dirakam selepas kita orang buat persembahan. Sayangnya masa tu, Pengarah filem tak datang, kalau tak ramai dah jadi pelakon "Bukit Kepong"...hehehehee

Aku bergambar kenangaan bersama Mr.M.Jakson. Engkorang kenal tak siapa M.Jakson tu..? tengoklah betol-betol gambar ni. Aku pernah tanya dia, nama dalam bahasa melayu ape..? dia kata "just call me Pai.."..hahahaaaa

Dapat gambar ni sebab camera man tu berani sangat nak ambik gambar. Kalau aku, confirm tak ambiknye, dah semua askar-askar tu acu senjata kat muka camera man...! sekali tekan..bertabur peluru kat muka...

Kawan-kawan, mamat yang duduk tu bukan En.Badlisha ker..?
Ada sape-sape yang boleh confirmkan tak..?

Ermmm..kacau tul lah model nie,..boleh pula dia duk depan tu..
Awek mana tu...?

Tengah menunggu lori angkut ni.., dah letih menembak..hahahaa..seekor rusa pun tak dapat.
Bas pun tak sampai-sampai.
Ni saja nak ukur besar mana kereta perisai tu. Kira oklah budak tiga orang ni kan. Segak pun segak.

Best tak persembahan kita orang..? Kalau tak silap akulah, Pak Nasir yang mengepalai pasukan nie. Apa pun ia membuatkan memori yang indah masa kat IKMP. Syok sangat....! seranggggggggggggg...!...seranggggggggggggg....!
(Ok lah, gambar ni jer yang aku ada, kalau kawan-kawan nak kongsi e-mail je kat aku..)

0 comments: