BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Islamic Clock

Thursday, August 13, 2009

Miyazu Activity Fraser's Hill 4/4


Ini malam terakhir kursus "Team Building" setiap kumpulan hendaklah mengadakan satu sketsa. Saksikanlah sketsa dari kumpulan.....Entah...!

Masa ni kena ikut rentak muzik. Macam permainan rebut kursi laa pula.

Inilah aku. Pakai helmet dengan baju "Inspector Gadget"

Laaa..aku tengah bawak basikal ker apa tu...? woooo..aku ingat daaa..., kita orang kena bawak watak '40 penyamun' alaaa dalam citer P.Ramle tu., aku konon-konon P.Ramle laaa.., lagu pun lagu "40 penyamun'

Apa yang menariknya kat sini, '40 penyamun' kan kerja dia orang menyamun. So, kita orang pun buat benda yang sama. Sampai jer satu lirik lagu tu, tanpa di duga oleh penonton. Penyamun-penyamun aku ambil semua barang-barang yang ada di merata tempat. Sampaikan penonton jadi kalut. Hahahahaaaaa.....

Tengok ape budak ni ambik..! entah kasut siapa pula dia ambik...hahahaaaa...

Ni salah satu watak tarian kita orang sebelum menyamun.

Yang ni kita orang tiru gaya Ibrahim Pendek dalam filem '40 Penyamun'

Yang ni, masih menari nak pastikan penonton terhibur. Takdelah dia orang tau yang kita orang nak rompak dia orang...hahahahaa...Gempak skit...,

Ermmm.., persembahan sketsa dah habis. Yang ni pertandingan "Karaoke"..hehehehee..macam betul jer aku tu. Berlagak jer lebih.
Tak puas nak duduk, berdiri pula..ermmm.., macam-macam laaa budak ni..

Ini persaingan hebat ni.., takper nanti kita tengok siapa lagi 'power'

Ishhh..! ada pula penyamun ni.., berkaraoke..hahahahaaa

Heheheeee...Juara juga aku yerr...Huhuhu..aku bawak lagu "Biarlah Bulan Berbicara'
Tu jerr...aku ingatkan hadiah rumah ker.., kete ker..hp kerr...hahahahaaaa...takper
yang penting penonton terhibur..huhuhuhuuu

(Ok..kursus tamat di sini....)

0 comments: