BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Islamic Clock

Saturday, August 8, 2009

Meranti FC


Salam semua, inilah logo rasmi Meranti FC, Bandar Sri Damansara.

Ini sahaja yang tinggal kasut bola aku, lain aku dah buang, ada juga aku jual kat kawan-kawan aku. Siapalah orang itu, pujuk aku .."juallahhhh...jualaaahhh..."..hhahahaa
Inilah barisan kesebelasan bukan barisan kena belasahan, tapi sebenarnya salah, pemain simpanan saja bagi pihak lawan gempak...! Apa pun tahniah dapat bermain.


Muka-muka baru dan lama dalam pasukan Meranti FC bagi menyertai Liga sosial Sg.Buluh March 09'~july 09'.

Berdiri dari kanan ; James, Jonny, Ismail, Azrul, Muhamad,Syauqi,Nasri,Rafi,Rujhan,Kamal,Azmi dan Jumain.
Duduk dari kanan ; Hamid,Saufi,Fariz,Suffian,Hafizal,Mohd Zaini dan Tun.

Gambar ini dirakam semasa perlawanan persahabatan diantara Meranti FC dengan Rukun Tetangga, Sri Meranti Bandar Sri Damansara.


Inilah dia, pasukan Meranti FC yang telah ditubuhkan dengan diri sendiri. Masing-masing mengaku yang diri mereka adalah salah seorang dalam Meranti FC.

0 comments: